Prosimy wybrać kategorię, która pasuje do Twojego pytania

Wybierz kategorię, która Cię interesuje (np.: szelki), wybierz opcję filtra (na przykład: materiał, skóra lub nylon). Jeśli znasz nazwę produktu, wpisz w wyszukiwarce na górze strony.

Aby sprawdzić wymiar Twojego psa, zapoznaj się z artykułami o obmiarze, dostępnych na stronie produktów (obroże, szelki, odzież).

Nawet jeśli w nazwie produktu podana rasa, jest dla nas bardzo ważne, aby podałeś prawdziwe wymiary Twojego psa, również jego płeć / wiek, mając wszystkie niezbędne informacje nasi specjaliści ustalą odpowiedni rozmiar produktu.

Bardzo ważne jest, aby prawidłowo zmierzyć pysk psa przed tym, jak zamawiać kaganiec. Aby dowiedzieć się, jak zrobić odpowiednie pomiary, prosimy przeczytać instrukcje, klikając na link. Można również przeczytać informacje o pomiarach na dole każdej strony, w dziale "Pomóc z kagańcami".

Abyśmy mogli dać rekomendację co do kagańca dla Twojego psa, prosimy o odpowiedź na poniżej zadane pytania:

1. Jaki jest charakter Twojego psa: spokojny lub agresywny?

2. Czy Twój pies przyuczony do kagańca?

3. Do jakich celów będzie używany kaganiec?

4. Jaki kaganiec wolisz, skórzany lub metalowy?

5. Prosimy, zmierzyć psa, i wysłać do nas zrobione wymiary w centymetrach. Z instrukcją jak zmierzyć psa można zapoznać się tutaj.

6. Prosimy wskazać rasę, płeć i wiek psa.

Po tym, jak otrzymamy wszystkie niezbędne informacje, możemy dać Ci najbardziej odpowiednie zalecenia.

Rozmiar klasycznej obroży (z metalową klamrą) odpowiada obwodu szyi psa. To nie jest długość całkowita, to odległość między końcem obroży a centralnym otworem.

Jeśli jesteś właścicielem dorosłego psa, wtedy wybierz rozmiar identyczny jego obwódu szyi: jeśli obwód szyi 55 cm, prosimy, wybierz rozmiar 55 cm.

Dla młodego psa, zaleca się, aby dodać 5 cm, jeśli obwód szyi 40 cm, prosimy, wybrać rozmiar 45 cm.

Aby dodać produkty po prostu kliknij na "Kupić". Czynność ta nie jest ostateczna, gdyż możesz usunąć lub zmienić ilość produktów w koszyku. Przed potwierdzeniem zamówienia, sprawdź dokładnie ilość i parametry wybranych produktów.

W koszyku masz pole o nazwie "kod promocyjny", w które należy wprowadzić ten kod. Jak wykorzystać i gdzie wpisać kod rabatowy można obejrzeć tutaj.

Po wybraniu i dodaniu produktu do koszyka, podaj adres dostawy i wybierz sposób płatności. Na twoją skrzynkę pocztową przyjdzie e-mail z potwierdzeniem, znajdziesz tam numer zamówienia i informacje o wysyłce.

Otrzymasz e-mail od razu po weryfikacji zamówienia. Upewnij się, że Twój adres e-mailowy jest prawidłowy, że podwierzenie nie zostało wysłane do folderu "Spam".

W niektórych przypadkach ForDogTrainers zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia:
- jeśli zamówienie nie zostało opłacone, w związku z odstąpieniem od terminalu płatniczego do banku;
- jeśli nie były przestrzegane terminy płatności przelewem bankowym lub PayPal;
- jeśli klient nie podał wszystkie wymagane informacje, niezbędne do realizacji zamówienia (wielkość, rasę, płeć, wiek psa, itp.);
- jeśli istnieje spór z klientem co do opłaty poprzedniego zamówienia.

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, i chcesz dokonać zmian, w tym celu należy skontaktować się z nami poprzez e-mail lub przez formularz pomocy na stronie internetowej.

Bardzo ważne jest, aby znać opinie naszych klientów na temat produktów. Ponadto, pozostawiając komentarze i oceny na temat produktów, pomagasz innym ludziom znaleźć produkt wysokiej jakości. Aby wysłać swoją opinię na stronie, trzeba zalogować się na Twoje konto, a następnie przejść na zamówiony produkt, klikając na zakładkę "Opinie".

Aby anulować zamówienie, prosimy o kontakt z naszą obsługą poprzez formularz kontaktowy, podając numer zamówienia. Jeśli Twoje zamówienie jest oznaczone jako "wysłane", po prostu zrezygnuj z paczki w dniu otrzymania. Zwrócimy Ci pieniądze natychmiast po jej powrocie do naszego magazynu.

Dostawa  jest dostępna w całej Polsce i za granicą.

Tak, na naszej stronie internetowej prowadzimy bezpłatną wysyłkę Pocztą, w przypadku zamówienia produktów na kwotę od 450 zł. i o wadze do 5 kg.

99% zamówień przychodzą w ciągu 4-5 dni po wysłaniu. Warunki dostawy obowiązują na 21 dzień roboczy, nie martw się, robimy wszystko, aby Twoja przesyłka była u Ciebie w jak najkrótszym czasie.

Jeśli wszystkie towary określone w zamówieniu są dostepne, wtedy zamówienie zostanie wysłane w ciągu 24 h po potwierdzeniu zamówienia przez nasz zespół. Jeśli jakiś towar skończył się w magazynie, natychmiast poinformujemy Cię o tym w e-mailu, aby uzyskać instrukcje przetwarzania zamówienia.

Po wysłaniu każdego zamówienia, odbiorca otrzymuje e-mail z  track numerem. Zwykle, ten e-mail jest wysyłany w ciągu 1-2 dni po złożeniu zamówienia. Masz możliwość śledzić przesyłkę na stronie swojej poczty przez 1-3 dni - po tym, jak zostanie ona zarejestrowana w systemie.

Jeśli masz jakieś problemy z dostawą zamówienia, skontaktuj się z działem obsługi klienta. Przy tym należy koniecznie podać numer zamówienia (można go znaleźć w piśmie-potwierdzenie zamówienia).

Jeśli track numer nie istnieje, to znaczy, że paczka jeszcze nie została zarejestrowana w systemie. Prosimy poczekać jeszcze kilka dni lub skontaktować się z działem obsługi klienta, aby uzyskać więcej informacji.

Dostawa trwa zazwyczaj jeden tydzień, maksymalnie 15 dni roboczych. Ale czasami z powodu silnego natężenia usługi dostawy, przesyłka może zostać w drodze lub dane mogą być aktualizowane z opóźnieniem. Prosimy poczekać do piątego dnia roboczego od daty wysłania przesyłki. Jeśli nic nie zmienia się,  prosimy poinformować nas o tym problemie, za pośrednictwem działu kontaktów. Nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby znaleźć Twoją paczkę.

Jeśli usługa dostawy informuje, że podany adres na przesyłce jest błędny lub niekompletny, należy natychmiast skontaktować się z działem wysyłki w imieniu odbiorcy i dać swoje instrukcje do wysyłki. Do tego koniecznie miej przy sobie track numer, będą go pytać obowiązkowo.

Jeśli odbiorca jest nieobecny podczas dostawy, kurier pozostawia w skrzynce pocztowej zawiadomienie o konieczności otrzymania przesyłki. Zawiadomienie pozwala odbiorcy odebrać przesyłkę we wskazanym urzędzie pocztowym lub dać instrukcje kurierowi w celu ponownej dostawy do domu. Odbiorca ma 14 dni, od daty otrzymania powiadomienia, aby odebrać swoją paczkę.

W takim przypadku należy skontaktować się z działem obsługi sklepu, który zajmie się w krótkim czasie rozwiązaniem Twojego problemu.

ForDogTrainers wykorzystuje certyfikowany kryptograficzny protokoł SSL do ochrony danych bankowych podczas dokonywania płatności, który uaktywnia się zaraz po tym, jak przechodzisz do koszyka. Przedrostek https:// w polu adresu oznacza bezpieczne połączenie.

Jeśli karta kredytowa nie preszła opłatę, to trzeba złożyć nowe zamówienie, z nowym środkiem płatności. Tak jak w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych nabywców nie przechowujemy dane kart kredytowych, dlatego nie ma możliwości, aby zmienić środek płatniczy w utworzonym zamówieniu. Zamówienie będzie anulowane.

Jeżeli status zamówienia "W oczekiwaniu na płatności", to znaczy, że jest problem z płatnością zamówienia, o czym Cię powiadomią przez e-mail. W większości przypadków, problem z opłatą wiąże się z faktem, że karta bankowa nie przeszła płatności. Poznać przyczynę odmowy płatności, można jęśli skontaktujesz się ze swoim bankiem.
Jeśli chcesz zmienić metodę płatności, trzeba cofnąć poprzednie zamówienie, a następnie złożyć nowe.